Известие

Collapse
No announcement yet.

short shifter за Алфа 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • short shifter за Алфа 159

    Някой слагал ли е нещо подобно и какви са отзивите? Да ли ще направи наистина превключването по бързо и директно?
    Attached Files
    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

  • #2
    Съмнявам се някой от тук да ти даде реален отговор, но при положение, че и без това избушената кутия се сменя супер дървено (разбирай твърдо), това ще влоши още нещата.
    Освен ако не обичаш да се бориш с колата, докато я караш.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Съмнявам се някой от тук да ти даде реален отговор, но при положение, че и без това избушената кутия се сменя супер дървено (разбирай твърдо), това ще влоши още нещата.
      Освен ако не обичаш да се бориш с колата, докато я караш.
      Нямам такива проблеми.Сменят се леко и безпроблемно но ако може да се скъси времето и хода както го дават ще е супер.Без това първа е някаква изклецана и трябва да си бързичък при смените
      CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
      Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

      Comment


      • #4
        Скоростите на 159ката хич не се сменят леко. Пълно дърво са. И тва си се знае за Алфа. Всяко едно ревю на 159 което съм гледал го коментират това нещо. От всичко досега което съм карал, най леко се сменят на Додж Калибър. МЕн не ми пречи обаче начина по който се сменят и грам. Шорт шифтъра не е нужен, а и не мисля че ще промени кой знае колко. Освен ако не го придружиш със по добра скоростна кутия и керамичен съединител и .. и... още неща които струват майка си и 2те и сестри!

        Ако почнеш с едното по добре направи всичко освен ако не ти се сменят съединители и маховици и бол други части непрекъснато
        Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

        Comment


        • #5
          Като минах от 156 1.9 16в на 159 1.9 16в помислих че скоростите са "блокирали" много тъпа Опелска история.
          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

          Comment


          • #6
            Скоро карах една сравнително нова Хонда и се замислих, че при такова превключване никога не бих си взел автоматик. Просто е детска игра. За съжаление при 159 е точно обратното. Какви са тия умрели синхронизатори -все едно ги няма
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              Хора, идеята на темата е друга не как влизат скоростите и кой как ги ръга, а да ли някой е ползвал подобно нещо може и на друг автомобил.Теорите на вероятностите са ....................
              CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
              Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

              Comment


              • #8
                Поинтересувах се по чуждите форуми, но няма много писано май. В www.alfaowner.com намерих един, който си е правил сам на фиат купе и един на GTV. Първият казва, че е било по-трудно включването и неприятно за каране и после го е премахнал. Втория май е доволен. И двамата просто преместват точките за захващане на жилата по-близо до остта, което ме кара да мисля, че няма начин да не е по трудно превключването заради по-малкия въртящ момент. Този шифтър, който си показал има някаква сериозна противотежест, но не съм виждал как е оригиналния. Вероятно ще е по-късо превключването, но има опасност да е по-трудно.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • #9
                  Оригинално е с противотежест.Ако точките на захващане са по къси и новата противотежест е сметната то превключването няма да е проблем и няма да е тежко.Когато се махне противотежестта тогава става тегаво за превключване.Дори може да е в плюс за хората които се оплакват от по трудно превключване.
                  CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                  Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                  Comment


                  • #10
                    Как е като цена това чудо ?
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      169,00 EUR
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • #12
                        Ами за моите представи си е височка цената. Обаче е странно, че няма отзиви по форумите. Все някой трябва да си е купил въпросната джаджа.
                        Ако все пак някой си го купи, мисля че няма да е проблем да се копира
                        Last edited by stelt; d.m.y г., 13:07.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Бахти бруталните типове. Единствения форум в който собствениците си плюят колите
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                            Оригинално е с противотежест.Ако точките на захващане са по къси и новата противотежест е сметната то превключването няма да е проблем и няма да е тежко.Когато се махне противотежестта тогава става тегаво за превключване.Дори може да е в плюс за хората които се оплакват от по трудно превключване.
                            Съвършенно правилно според мен.
                            Ако тежеста е по-голяма (или рамото) би могло да се очаква подобрение, но трябва да се пробва.
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                              Бахти бруталните типове. Единствения форум в който собствениците си плюят колите
                              Не колегаспоред мен нее така. Просто фенщината не трябва да те ослепява като вдругите форуми. Има проблеми-казват се,това нее плюене а реализъм.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X